Jodå, jag lever...

Jag sitter här, sjukt trött, sjukt seg, sjukt omotiverad, med ingen lust att göra något alls.. Jag sitter här med täcket omkring mig, tekoppen i handen, å tråkiga tv program.. Allt medan regnet öser ner utanför. Jag skulle behöva gå ut och göra ett ärende, men vem fasen vill gå ut frivilligt i detta väder? Dessutom lovade jag mig själv att sova bort denna dagen. Bara för att komma ikapp. Stressa ner. Ibland är det så skönt att göra ingenting. Jag har inte ens orkat logga in på msn. Jag har inte pratat med någon ännu idag. Inte skickat ett endaste sms. Ingenting. Utan jag sitter här och myser, all by myself.. And it´s so fucking good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0