Det var precis vad jag behövde!

Det var härligt, en stund på stan för att dricka varsin drink, sitta ner och slappna av.

Till en början såg det rätt mörkt ut. Men vi hittade ett mysigt ställe på götgatan som dög alldeles utmärkt för våra drinkplaner. (vi ville inte ha ett ölhak...) Vi beställde varsin drink, alla tre med olika roliga namn och ingredienser som man knappt visste vad det var. Alla var riktigt goda faktiskt. Min var så klart godast! Dit ska jag definitivt gå igen, de var bra på drinkar.





Min drink & Jejcas drink var som ni kan se rätt lika till utseendet. Men helt olika! Min var syrlig och hennes var mer bitter i smaken. Båda goda. Men min var ju som sagt godast ;) (kan ha att göra med att jag älskar syrliga drinkar..) Lenas drink var rolig. Den var både söt, syrlig och bitter på samma gång. Det var kul när bartendern skulle förklara hur den smakade, haha. Den röda där är en alkoholfri som nog jag var mer nöjd med än ägaren till drinken :p

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0