Lyckat firande

Nu är vi hemma igen.... slutade med att vi sov över :) Det var sjukt trevligt! Fiiiint hus dom har skaffat sig. Det blev en lugn och skön midsommar med god mat och massa dricka. Jag sov som en stock i natt.. (nej jag var inte full)



Här dukades det upp fint ute på altanen. Vi fick sill till förrätt och sen vart det grillat. Mums! Tur att vi satt under tak, för vädret var ju inte det bästa.. Men vi åt utomhus i alla fall!


Fina och framförallt goda drinkar vart vi bjudna på!


Ingen midsommar utan efterrätt, eller ska jag säga ingen middag hemma hos Hannah utan efterrätt ;) God som vanligt!


Myyyyys!!!


Var bara tvungen att fota detta såg så kul ut ;p

Nu ska jag kila ner i tvättstugan...

Kommentarer
Postat av: Lena

...och förhoppningsvis inte den sista. Hehe, får se hur det här går. Har inte semestrat med familjen på länge.

Men det är så kul att du följer med!

kram

2009-06-20 @ 19:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0