Full rulle :)

Okej, det känns som att jag inte har varit hemma något alls på hela veckan..

I måndags var det glamourpremiär av En shopaholics bekännelse och sen gick vi och satte oss på en krog där tjejerna tog ett glas vin (jag lekte nykterist).

I tisdags var det St Patricks day och det var vi så klart ut och firade med att dricka guinnes å lite annat på en mysig pub i gamla stan. Innan dess satt jag barnvakt till världens sötaste tjej.

Å igår satt jag och Jejca på Kulturhuset och fikade medan vi snackade skit. Sen på kvällen va vis hos Lena och käkade lyxig middag som vi kokade ihop å drack lite vin. Sen en massa te och en massa tjejsnack. Plus lite hårfärgning och spökhistorier där emellan :)

Mellan allt detta har jag även haft föreläsningar, laborationer och tentaplugg. Så idag var jag tvungen att tacka nej till en dag på stan med brudarna som ska hitta kläder till på lördag.

I helgen däremot kommer jag vara hemma och mysa. För på måndag är det dags för tentaskrivning igen.

Jag ska dock, huuuuur trött jag än är nu, åka till Sickla ikväll för att strosa runt där bland deras jippo som dom ska ha ikväll. Det har jag sett fram emot hela veckan. Så det vore ju surt annars.

Nu ska jag se om vi har nåt att äta här hemma. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0