Gratis är gott



Jag och Magnus var precis ner till butiken och införskaffade lite gratisvaror. Vi utnyttjade helt enkelt vår inflyttningspresent från Ica. Där stod vi och lekte nyinflyttade. Haha. Trots att det var ca 5 månader sen vi flyttade in. Men det står ju inge datum på dom där, bara att de gäller en månad framöver. Så då är det bara att passa på :)

Nu har vi alltså kaffe, müsli, frysta bullar och yoghurt = nice. Kaffe behöver vi egentligen inte. Men man passar ju på när det är gratis. Gratis är gott! Vi funderar dock på att ge kaffet till Magnus söta mormor, som har lite ont om pengar som pensionär. Hon kommer använda kaffet bättre än vi.

Igår så var det ju finalen i melodifestivalen. Syrran var här och kollade på den med oss. Min favoritlåt vann!! Det trodde jag inte. Å så färgade vi Mickis hår med! Skitsnyggt vart det. Jag har ju färgat mitt hår svartbrunt. Kom på att jag faktiskt har glömt att säga det. En härlig färg vart det!! Har fått många komplimanger för håret, så det verkar vara min färg det här :) Men lite avis är jag ändå på syrrans mocca choklad bruna hår. Hi hi. Å imorgon ska vi kanske färga Lenas mörkbrunt? Eller.. vi ska ju färga det åt henne, hårfärg och allt är köpt.. frågan är om det blir imorgon eller en annan dag. Jag hoppas på imorgon :p

Puss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0