Klädkammaren!



Jag hoppas att det syns i alla fall lite att färgen på väggarna är i färg med typ blåbärsyoghurt. Färgen heter orkidée och den passade alldeles utmärkt för oss! Jag fick lila, å Magnus fick en färg med blomnamn ;) Hyllplanen som ni ser i bild funderar vi (läs jag) på att vitlackera. Det skulle bli riktigt snyggt! Men det får bli när vi har råd att köpa färg. Sen ska vi köpa bra förvaringslådor som vi tänkte ha längst upp. Som ni ser har vi redan lyckats hänga in en del kläder. Weyy! :D

Vad som kommer att hänga i vår klädkammare är:

klänningar, skjortor, jackor som inte används och säkert nåt annat kuligt.

Jag har så många planer att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Det är bara så himla kul att flytta till nåt helt eget och inreda det efter ens egna behov. Självklart måste ju jag och Magnus samsas. Men det gör vi riktigt bra faktiskt. Våra planer har nu gått samman och som det ser ut just nu så vill vi precis likadant vad kommer till lägenheten.

Nu ska vi äta ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Oh, vad snyggt! Er lägenhet håller på att bli så fin, så fin!

2009-03-29 @ 19:25:54
URL: http://lenalangelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0