Lite lägenhetsshopping



Vi har helt enkelt varit ut å införskaffat lite små bra saker. Först kände vi att vi var tvugna att inhandla lite extra proppar, ifall att proppen går, man vet ju aldrig. Å om den gör det så vill man ju inte stå där utan en ny, för man vet ju aldrig i vilket tillfälle det skulle bli. Sen så när vi ändå var i farten så fixade vi en timer till Boris. Så nu kommer han få bättre rutin på när han har tänt och när han har släckt.

Sist men inte minst så har vi införskaffat en gardinstång till köket!! Wii. Så imorgon kommer Magnus pappa hit och sätter upp den åt oss. Sen åker gardinerna upp som vi har fått låna. Dom kommer bli skitsnygga i vårt kök. Vi har inte velat köpa vilken gardinstång som helst (läs: jag har inte velat) så det har tagit ett tag. Men nu är den äntligen köpt. Som det ser ut nu så blir det nog även månadens köp till lägenheten. Lite annat smått å gott kommer kanske..

Jag kom på att det var ett tag sen jag skrev om lägenheten. Det här är det nyaste. Men så har vi ju målat om i klädkammaren också. Jag ska ta en bild senare och lägga upp :) Vi har även börjat fundera på hur vi vill göra i vardagsrummet. Vi har en del planer och tankar, men inga definitiva.. så vi får se! Magnus vart plötsligt riktigt sugen på att göra om här med (innan var det bara jag som inte gillade färgen vi har...) så han funtar på att vi ska göra det när han har semester i sommar. För varje dag som går så blir vi mer och mer kära i lägenheten och det känns helt underbart, så underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0