Måndagsdejt

Igår var det som vanligt måndagsdejt. Den här gången gjorde vi en tripp till min lillsyrra (liten å liten) för att underhålla henne med våfflor och trevligt sällskap. Hon är ju rätt stor om magen nu, så söt mage hon har! Som det ser ut så kommer hon antagligen att föda för tidigt. Hon har helt enkelt en vild unge där inne som bara väntar på att få komma ut. Gärna nu nu NU.

Jag tog en massa söta bilder på henne å pappan till barnet när vi kom. Man måste ju ha minnen i form av bilder!! Snart kan ni börja kalla mig moster. Haha, det sa Magnus pappa i helgen. "Så snart kan jag börja kalla dig moster alltså".

Pojke eller flicka? Det vet dom inte. Spännande spännande. Men enligt alla teorier å så så ser det ut att bli en pojke. Men sånt vet man ju inte om man kan tro på ;) I alla fall mitt första syskonbarn!!

Snart ska jag åka och hämta en annan liten på dagis. Hon är iof inte så liten längre, blir ju bara större och större. Å kaxigare och kaxigare ;) Tjaa Tora å Malin, blir kanske som ni planerade i höst - jag med en syskonvagn å två små söta ungar. Man måste ju ställa upp också. He he.


Igår så såg våfflorna i alla fall inte ut så här. Utan dom såg ut som riktiga våfflor! Däremot tog det en evighet att grädda dom. Men jummie jummie.


Hej hopp! ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Nästa vecka kommer jag kunna haka på :)

2009-03-31 @ 15:23:34
URL: http://lenalangelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0