Måndagsdejt

Nu har brudarna nyligen åkt hem. Det var en riktigt nice kväll. Nästan lite för trevlig ;) för tiden bara flöt förbi å helt plötsligt var klockan alldeles för mycket. Nu har vi fått in en rutin på det här med måndagsmiddagarna, vilket är väldigt kul! Det blir liksom en väldigt bra start på veckan. Tora kom med ett väldigt bra förslag om att vi ska äta våfflor på nästa måndagsdejt. Så nu ska jag ta och hämta ut mitt gratispaket. Petra, du får helt enkelt ta och befinna dig hos Jejca nästa måndag!! Tora hann före.. Så komsi komsi :D

Nu ska jag kolla på Sex and the City å mysa lite med mig själv innan jag går och lägger mig... ♥ Söt har redan krypit ner under täcket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0