Mycket skoj nu med tjejerna

Igår var vi och hämtade ut biljetter till förhandsvisningen av EN SHOPAHOLICS BEKÄNNELSER. Så på måndag byts måndagsmiddagen ut till måndagsdejt på bio! Vi lyckades få fyra biljetter (det var inte många kvar). Wey!

Så i torsdags lyckades jag lura Jejca att se Bröllopsduellen. Haha. Hon ville ha en lätt film, så det fick hon. Med råge ;) Men den passade oss rätt bra just då tycker jag. Hon lurade med mig på bio och jag lurade med henne på en flum film. Bra teamwork.

Mycket bio nu alltså. Det är skoj. Just nu går det rätt många filmer också, vilket är trevligt.

Här är lite bilder från olika tjejkvällar som jag har lovat att lägga upp:

Här är vi på väg till måndagsdejt i helenelund. Vi fick lite strul på vägen. Hahahaha. Så vi satt ute i kyla i en hel halvtimme mitt ute i ingenstans och väntade på vår nästa buss. Så när vi väl kom fram var vi geeenomfrusna. Men kul hade vi!


Å här hade vi en tjejkväll hos Jejca. Med film, ansiktsmask och hela rubbet! Så det ska va :)



Det var egentligen bara två bilder på mig som jag hade lovat att lägga upp. Men såklart så får ju dom andra ställa upp på bild med om jag ska göra det :D Haha. Så kul man kan ha! Men mina tre snyggingar gör sig bra på bild så. Dock saknade vi faktiskt två tjejer denna kväll. Den ena skulle montera ikea möbler och den andra var på dejt med sin nyfunna darling. Så vi försökte kompensera för dessa så gott vi kunde.

Nu ska jag skriva lite labrapporter! Ha en bra helg ♥

Kommentarer
Postat av: Jejca

aaaahahahahhahahahahaaha

2009-03-15 @ 00:44:03
Postat av: Lena

xD

Faktiskt Jejca, det är lite..... anka över det ;)

2009-03-16 @ 10:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0