Söndag

Nästan alla jag känner var ute och partade igår... Själv satt jag inne och kollade på Robinson (som tydligen ska gå i år efter nåra års uppehåll). Allt för att detta är min plugghelg.

Tenta imorgon nämligen. Det roliga är dock att kurshemsidan där alla gamla tentor ligger, som man ju gärna vill öva på innan tentan, har legat nere hela helgen. Tur att Mia tog 4 gamla tentor till mig som läraren skrev ut!

ÄR DET NÅGON SOM VILL HA EN VÅFFELMIX!?!?
Det är nämligen så att vi har en att hämta ut gratis från Ica. Men vi har inget våffeljärn. Å våffeljärn är nog bland det mest onödiga man kan köpa om man inte redan har ett. För hur ofta gör man våfflor egentligen? Så om det är nån som har det så säg till!!! Då får ni gärna vår våffelmix om ni vill :)

Nu ska vi ta en promenix till Forum. Å där ska vi smaka på dom nya glassarna som har kommit. *MUMS* Sådeså. Det är jag som bjuder.

Kommentarer
Postat av: tora

vi kan äta våfflor på nästa måndagsdejt!

2009-03-22 @ 20:43:18
Postat av: Petra

Ge mig våfflorna! Det är ju våffeldagen på onsdag! :)

2009-03-23 @ 16:17:50
URL: http://pillijoks.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0