Slut på bloggsemester

Hej bloggen!

Oj vad jag har mycket att ta igen nu. Först så råpluggade jag inför kemitenta. Sen vart jag stensjuk. Å i lördags hade jag mattetenta så det var mycket plugg inför den med. Jag hade helt enkelt inte tid. Däremot har det hänt en hel del roliga saker under tiden. Jag får helt enkelt ta lite i taget :)

Men jag kan ju börja med att berätta om när vi var på bio igår kväll.
Vi var och såg Män som hatar kvinnor!!! Den var för övrigt sjukt bra. Det var jag, Magnus och PL som tog en liten tripp till Medborgarplatsen (tack PL för att du ringde, för då fick jag äntligen se den!!) Okej nu kommer det bästa. PL hade köpt biljetterna åt oss. Å när vi skulle åka hemifrån oss så glömde jag brillorna så jag fick gå upp å hämta dom igen. För PL sa att vi faktiskt skulle sitta LÄNGST BAK till och med. Så när vi kommer till biografen och hämtat ut våra biljetter så står det rad 1 på dom.

"PL, är du säker på att det verkligen är längst bak vi ska sitta?"

"Japp!"

"Okej...... för vi ska nämligen sitta på rad 1"

"Men det var längst bak, jag kollade när jag bokade"

Okej. Det är väl helt enkelt så att biografen vid Medborgarplatsen helt enkelt inte gör som alla andra i hela Sverige - och räknar nerifrån och upp.

Hahahahaha!! Vi satt lääääängst fram. Helt ensamma. Bioduken var ENORM. Ja, ni kan ju föreställa er hur det var.

PL: Jag har alltid undrat vad det är för idioter som sätter sig längst fram. NU förstår jag. Det är idioter som råkat boka fel!

Kommentarer
Postat av: jejca

hahha fööör roligt

2009-03-09 @ 11:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0