Jag går i alla fall och lägger mig med ett leende på läpparna



När jag låg på golvet som en utmattad sill så kom det ett sms som gjorde min kväll. Det är en av mina kursare som svarade på mitt sms.

Han försökte säkerligen inte vara rolig utan han var nog fullt allvarlig med detta sms. Men jag kunde inte låta bli att brista ut i skratt! Tack Ted, du räddade min helg :)



Jag kollade även på finalen av Lets dance. Det var Magnus Samuelsson, världens starkaste man, som vann. Jag hejade då på Laila, tyckte hon skulle vinna, men Magnus var bra han med. Samma namn som söt ;)

Appropå söt, han har redan krupit ner under täcket. Så jag ska ta och göra detsamma nu. Med en av mina olästa tidningar ska jag mysa mig till sömns.

Nu ser jag i alla fall ut så här för tillfället:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0