1 maj

Just nu är jag i full rulle att tvätta - hänga i tvättstugan denna fina dag känns bläää (intresseklubben antecknar). Så mellan varven sitter jag här å hänger med min söta mini lavalampa som jag absoluuuut skulle ha när Magnus skulle beställa saker från think geek. Ja...... think geek alltså.. heh.

Magnus är sjuk den stackaren. Så honom har jag placerat i sovrummet där han ligger å sussar så sött så sött. Själv förbereder jag mig mentalt för det stora partyt som kommer imorgon. Jag har hört att det är vilt.

Jag undrar om jag ska orka åka hem till syrran å hämta ett par skor som jag ska låna, eller om jag ska ta det imorgon på dagen. Får se. Jag är rätt seg efter igår. Eller efter hela veckan snarare. Tur att det är långhelg :)

Nej nu ska jag leka vidare, puss ♥

Kommentarer
Postat av: jejca

fin nörd lampa ju :)

2009-05-01 @ 16:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0