Basårskul

Idag hade vi vår sista lab. Det var även det sista över huvud taget, förutom de 2 tentorna som är nästa vecka. Lite sorgligt faktiskt. Men vi hade en riktigt rolig lab idag måste jag säga. Vi har bestämt koffeinhalten i kaffe! Efter lab så satt jag, Mia, Emmi & Ted kvar för att gå igenom lite tentafrågor till biologin.





Superseriöst!

Men nu ska jag röja lite här hemma. Magnus pappa måste ha fri passage i vardagsrummet imorgon, då han kommer hit och bygger våran fönsterbänk (två bänkar med plats för böcker/filmer osv under å sittplats ovanpå).

Ska troligtvis ut med Emmi sen senare ikväll! Vi ska då till AG. Så om ni har vägarna förbi så kom in och säg hej! (gratis inträde).. Ligger någonstans i närheten av fridhemsplan (?). Vi ska i alla fall ut och svänga lite på oss inför tentan, oh yes. Emmi är extremt kär i musiken som dom kommer att spela där också.. så det vill man ju inte missunna henne ;) (vi känner en av dom som håller i det där, han går i vår klass så...)

Kommentarer
Postat av: Jejca

Hoppas ni har kul :) Jag och petra hamnade på hirschen med Erik, 2 av petras kompisar..vad fan heter dom? och dennis :) men sen kom alla 18 åringar och var gay så vi drog hem! ^^

2009-05-30 @ 00:54:58
Postat av: Lena

Koffeinhalten i kaffe? Passande. Och intressant. Vill nog inte veta hur mycket koffein jag får i kroppen varje dag. Är koffein onyttigt förresten?

Inte så onyttigt som det man äter till kanske. Men iaf.

Förstår att det är lite sorgligt. Men du börjar ju med något nytt och spännande i höst. Och snart är det sommar! Hoppas du får det där telefonsamtalet snart :)

kram

2009-05-31 @ 21:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0