BH-hysteri

Jag har lyckats ställa till med en stor hysteri om storlekar bland mina vänner. Det började med att jag fick ett presentkort på en underklädesbutik, där dom även måttar. Jag höll bokstavligen på att tappa hakan när hon sa att jag har storlek 65DD. DD??? Oh my god. Nu måste jag bara göra lite reklam för denna butikskedja, för de är verkligen grymma där. Change är det jag pratar om! Där får man verkligen personlig hjälp med ALLT.

Jag (till hon som mätte mig): OJ, jag har verkligen haft helt fel storlek!
Hon som mätte mig (med ett leende): Det har nästan alla.

Så idag följde jag med Tora dit. Å även hon fick en helt annorlunda storlek än vad hon haft.. Å jag passade på att shoppa en sport-bh som är väldigt stödjande. Även den fick jag så klart hjälp med! De kommer till och med å kollar så att den ser ut att sitta bra (självklart inte om man inte vill... men det är sjukt bra)

Här har ni mina 2 BH:ar som jag har införskaffat där. Båda helt perfekta. Magnus fick vara med å välja så klart ;)

Den lila är en t-shirt-bh som man även kan knäppa om till halterneck å den svarta är bara väldigt snygg!

Kommentarer
Postat av: Jejca

Hey Dubbel D! ;) När jag blir rik ska jag oxå gå dit...verkar bra eftersom alla går därifrån med större bröst...

2009-05-13 @ 22:15:41
Postat av: Lena

Oh, det verkar ju jättebra ju! ska också försöka ta mig dit nån dag

2009-05-13 @ 23:26:33
Postat av: Elin

Man vill ju gå dit å fort man får kosing även om man inte är i stort blödande behov av en ny bh. Halva nöjet är ju att få veta måtten på sina nya bröst... hahaaah =P



Men... betänk detta: om de kommer fram till att man har samma mått som man redan kör på(!?) Då måste det betyda att man har så mycket mindre storlek, och därmed inte borde kunna använda ens de minsta HM-bh:ar.... hm.. Spännande det här =P



So long, double D! ;)

2009-05-14 @ 10:11:26
Postat av: mi

Ja brudar, det är en hel vetenskap det där. Haha. Man får inte bara större bröst, man blir smalare också! Yeah. Nej men man ska ha så litet som möjligt runt om å sen så stor kupa som möjligt. Då sitter den tydligen perfekt!



That´s the magic ;P

2009-05-16 @ 15:10:07
URL: http://mignus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0