Dubbel D - som i dubbel-dejt ;)

Haha, jag kom på det.
Japp, vi ska snart iväg på en dubbeldej!


Det är finaly bestämt vad vi ska göra. Jag å Magnus ska helt enkelt komma över till det andra paret å så ska vi äta middag där, dricka lite vin (det har vi tänkt ta med oss som en gåva) å bara ha det allmänt nice. Det var nu ett tag sen vi träffade dessa glada människor, så det ska bli kul!

Egentligen så gillar jag inte riktigt ordet dubbeldejt. Liksom, är det nåt man gör när man är par?  What... Äh.. tycker det låter så tramsigt. Lite gubbigt å tantigt faktiskt ;) Jag ser det hellre som 4 vänner i två par som umgås och har trevligt.

Nu kom Magnus ut ur duschen, så nu ska jag kolla SL när vi måste åka. Antagligen har vi panikbrottom nu. Ha en bra lördagskväll nu alla! Kommunaltrafiken här kommer vi. Yey.



Kommentarer
Postat av: jejca

Hey dubbel D, having fun on your date?



Är det du som har min solfjäder och min hatt (med fjädrar)??? Skulle behöva hatten till en fotografering i veckan!



Och min tenta...men vi ses ju för konserten på måndag om inte tidigare??



puss

2009-05-16 @ 21:38:10
Postat av: tora

shit! konserten e ju pa mamdag det hade jagnastan glomt! nar och var ska vi ses? kram

2009-05-16 @ 21:52:37
Postat av: jejca

haha macyver! Vad är det som skådar mitt vänstra öga...glömt!;D Jag ska vara på orionteatern och interrvjua med mina klasskamrater vid 15 kanske är klar vid 17?sen ska jag köpa biljett vid skånegatan så jag kommer hänga runt söder...nån som vill äta innan???

2009-05-17 @ 09:21:52
Postat av: mi

tack för ikväll girls!!

2009-05-19 @ 01:19:59
URL: http://mignus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0