Ett Attentat! Ett Attentat!

Mina damer och herrar! Damen unt herren! Nu har det gått för långt. Piratpartiet vill att vi laddar ner olagligt, Papa Dee misshandlar sin fru och tv4 visar helt allvarligt "Kocken på tv! Men inte nog med det! Nu har även en liten (men het) mullvad smygit sig in på denna blogg och skriver snuskiga..nej jag menar festliga små hemligheter!


Jag kan bland annat avslöja att ägaren till denna blogg, som lämnat skrivandet i mina vilda händer, nu ligger helt uppfläkt och naken utslagen i mullvadens soffa efter att ha konsumerat för mycket av jordgubbar och tryffel som serverades till den magiska filmen "Illusionisten".

Nu ska vi fortsätta smida onda planer inför sommaren innan jag tvingar henne släpa hem arton kilo bröd som straff för att hon bidrar till att sådana här blogg-inbrott kan ske!

Adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0