Ett mitt i natten inlägg



Jag tog på mig dom röda klackarna och begav mig ut i det okända. Som det passade idag! AG är visst inte direkt något dansvänligt ställe, utan det är mer som en bar. Dock kom det igång ett "dansgolv" efter ett tag.... Jag undrar om det berodde på oss? ;) Vi kände DJn som jobbade där ikväll. Det var kul.

Men nu sitter jag här pigg som en mört och nedrans hungrig.. Å vi har inget bra "mitt-i-natten-käk" hemma heller! Doh. Bäst jag gör ett försök till att sova i alla fall *sover bort hungern* Hoppas ni hade en trevlig fredag! ♥

Kommentarer
Postat av: jejca

fan vad heta skor du slänge på dig! Jag sportade mina nya klackar my self :D Skönt att vara lång! När kommer du idag?

Puss

2009-05-30 @ 11:02:40
URL: http://expresso.se/AngelicaRadloff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0