Full moon party!

(utan fullmåne, men det rockade ändå)

Nu har jag varit hemma i ungefär en timme. Jag kan bara säga att det var sjuuuuukt roligt!!! Oj oj oj. Partyglada människor, brännboll, buckets (3 drinkar som blandas till i en hink med massa sugrör till), halsbilder, party till 5 på morgonen, sitta på bryggan massa människor å mysa, dans dans dans, eldshow, övernattning å mycket mycket mer! Jag kan inte skriva om hela festen för då kommer ni att dö (å jag är rätt osäker på om blogg.se tillåter SÅ långa inlägg)

Jag hade tänkt ladda upp lite bilder, men min kamera dog. Här var man flitig fotograf. Så jag lägger upp lite bilder senare som får tala för sig själv. Gryyyyyymma! För snart ska vi nämligen iväg å fira Magnus lillebror som fyller 17 imorgon. Grattis!

Nu ska jag hoppa in i duschen... Vi sov endast 4 timmar i natt, så nu börjar tröttheten göra sig påmind.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0