Funderingar & shopping

Gomidda!

Igår kväll när jag satt och tänkte för mig själv så blev jag ganska så sugen på att göra om min navelpiercing. Jag hade en för många, många år sen... men den var sned, så jag tog ut den efter ett tag. Men nu av någon anledning har jag börjat tycka att det är läckert. Jag har lite beslutsångest bara. Göra eller inte göra? Ska höra lite med söt.. men han skulle nog bara tycka att det var hett om jag gjorde en! Haha. Så vi får se! Lite jobbigt till sommaren kanske..

Om en liten stund ska jag åka till Sickla och se om jag kan hitta något till syrrans söta lilla pojke. Hon fick en pojke alltså! Det enda jag har sett av honom än så länge är en bild som hon skickade som MMS i måndags. Man får tydligen inte hälsa på på BB när barnet är fött. Så jag måste vänta tills hon får komma hem. Det lutar åt att hon får komma idag, men det var inte helt säkert.

I alla fall så måste jag ju ha någonting åt den lilla rackaren!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0