Idag har jag pysslat heeeela dagen

Igår när jag precis kom till Universitetet så sprang jag in i Honken. Jag springer ofta in i honom tycker jag. Men ingen annan jag känner som går där, såvida vi inte bestämt träff å jag vet att de är där. Så medan vi stod å pratade en stund så kom vi båda fram till att det jobbigaste med att bo själv är att laga mat. När man sitter där på kvällen.. trött å hungrig... då tar det verkligen emot att laga mat.

Å det är precis det jag håller
på med nu!

*husfrulig*

Magnus är å handlar brädor till våran fönsterbänk! I helgen kommer dom att bygga den åt mig. Ja, såklart den är åt mig ;) Sen får ni komma och sitta i mitt fönster å njuta av den underbara utsikten!

Bäst jag springer ut i köket så jag inte råkar bränna nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0