Keep or not to keep?

Hejlu dudes and dudettes! Nu är jag klar med första omgången av utrensning. Dvs de kläder jag hade i garderoberna + en säck med kläder som jag tog ner för ett tag sen. Jag har några säckar till på vinden som jag ska ta ner en och en... Men Magnus springer runt med nyckeln dit, så det får jag ta en annan gång.

Nu är det så att jag behöver lite hjälp av er. För jag har enorm beslutsångest. Jag har hittat några klädesplagg som jag är enormt osäker på vad jag ska göra med... Så nu har jag fotat dom å ni ska helt enkelt säga vad ni tycker: behålla eller slänga?!








  1.  Mouyo linne med trycket på baksidan, helt vitt framtill
  2.  Beige lång kjol
  3.  Lila tajt skjorta
  4.  Rosa lång kjol
  5.  Rutig kort kort kjol
  6.  Lång jeanskjol
  7.  Brun tröja med guldiga mönster å alvärmar


Jag har betydligt fler läsare än som brukar kommentera, så heeeeelp :) Vi gör så här. Skriv vilka jag ska behålla genom att skriva numret. Å gör samma sak med dom jag ska slänga. Go go!


Thanx babes ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags för en klädbytardag snart kanske? ;) Jag har också en del jag skulle behöva rensa ut.

2009-05-27 @ 22:19:20
Postat av: Lena

Dags för en klädbytardag snart kanske? ;) Jag har också en del jag skulle behöva rensa ut.

2009-05-27 @ 22:19:37
Postat av: Lena

Hoppsan, det kom visst två gånger.... men mitt namn kom ju inte med först.



kramar

2009-05-27 @ 22:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0