Lite bilder från full moon festen

Som sagt så var det jäkligt kul. Här kommer nåra av dom alla bilderna som jag tog.. (jag tog sammanlagt 85 stycken, å SÅ många tänker jag absolut inte ge er. Men om nån skulle va intresserad av restrerande bilder kan ni hojta till så kan jag maila dom till er *snäll*)

Medan det fortfarande var ljust ute samlades folk nere vid bryggan där det var hur mysigt som helst. Å vi passade på att köpa en så kallad bucket, vi tyckte den gröna såg så läcker ut (den fina hinken som vi springer runt med)





Sen när mörkret började lägga sig blev folk helt vilda. Grrr




Jejca, Lena å jag hade varsitt godishalsband som vi sprang runt med. Det blev plötsligt poppis att äta av varandras halsar :D Det blev en del roliga halsbilder men här kommer dom som visar vart skåpet ska stå!





Det var nåra stycken det. Kul var det! ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Hahahahaha! Kommer inte ens ihåg när alla de där bilderna togs, men kul var det. Roligaste festen på länge!



Mejla bilderna till mig! Eller så fixar vi ett usb eller en skiva. Du ska få mina också. Har lagt upp lite bilder på min blogg med.



kramar

2009-05-24 @ 23:25:12
URL: http://lenalangelo.blogg.se/
Postat av: jejca

hahaha Lena då, minnesluckor ;) För roligt var det iallafall!!

Nu har min msn dött....så godnatt!!



Puss

2009-05-25 @ 00:07:31
URL: http://www.expresso.se/AngelicaRadloff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0