Naughty Noodles Night

Igår var jag och dom i min klass som jag umgås mest med på en fest i kinatecken. Jag hade med mig Micki, å Ted hade med sig en kompis, så vi var 6 stycken totalt.

Emmi var dansgalen så hon höll oss på dansgolvet nästan hela kvällen. Så nu har jag motionerat ;) Men det var kul. Lite annorlunda fest mot vad som brukar va på studentpubar å uteställen.

Det gick att beställa kinadrinkar, kinesiskt öl å sockrade popcorn och självklart var vi ju tvugna att prova allt. Å ovanpå detta så hade de ett pingisbord där med massa pingisbollar å racket, vilket vi självklart också provade på.

Den kinesiska ölen



Pingis!



Micki med våran kinadrink (beståendes av whisky å icetea, faktiskt rätt gott)



Såna här mysiga lampor fanns överallt



Det fanns även en bioduk där det visades en massa musikvideos å sånt. Men den fick jag bara dåliga bilder på. Kul i alla fall!

Jag: Jag var hemma vid halv fyra i natt...
Jejca: Det besvarade min fråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0