Nervös

Go kväll!

Det va mys hemma hos Magnus mormor. Vi fick god mat å bullar.. jummie.

Men vet ni vad som hände idag??? Ica Maxi ringde. Jag sökte ju jobb där. Å för nåra veckor sen fick jag ett mail om att de inte behövde personal nu. Men idag ringde dom å vill att jag ska komma på intervju, så imorgon ska jag dit. Är så jäkla nervös just nu så mina nerver håller på att gå sönder.

Ghaaaa dom skulle bara veta hur mycket jag vill ha det här jobbet!!! Tänk om, tänk om *drömmer mig bort för en stund* Så nu får ni alla hålla tummarna för mig :) Åh, nä nu ska jag koka lite te å bänka mig framför Sex and the City för att varva ner lite..

Money money money....

Kommentarer
Postat av: tora

Åhhhh va kul!!! Hoppas hoppas att du får det ! Det skulle ju göra ett under både för din ekonomi (och hälsa) tror jag!!!

2009-05-20 @ 00:24:44
Postat av: mi

tack tack tack!! det tror jag också! helt klart

2009-05-20 @ 11:58:19
URL: http://mignus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0