Nu närmar det sig...

Snart snart snart ska jag på min efterlängtade intervju. Uach, det var 3 år sen sist nu som jag var på en intervju... Läskigt. Men det viktigaste är ju att man är sig själv. Å bara att få komma på intervju är ju ett steg närmare.

Vill vill vill vill vill

Sen efter intervjun ska jag nog åka å hälsa på syrran som har blivit inlagd på KI för observation. Inte lika kul. Dom misstänker att hon har början till havandeskapsförgiftning. Kan inte ungen bara komma ut nu istället. Så jag tänkte i alla fall försöka hålla henne sällskap en liten stund. Kan inte vara kul att ligga där. Kanske ska ta med mig nåt skoj som hon kan ha använding för sen när jag åker igen också :)

Nu är det snart dags för att hoppa in i duschen.... Hel och ren! Wish me luck

Kommentarer
Postat av: Lena

Håller alla tummar för att du får det! Vore kul!



Hälsa syrran!

2009-05-20 @ 20:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0