Snow Patrol

Vi var ett gäng som gjorde en roadtrip till Tyskland för att se Snow Patrol spela (var det två år sen??? jag å Jejca sitter å försöker komma fram till när... Men båda har noll koll just nu, haha). Det var riktigt trevligt! Så när vi såg att dom skulle komma till Sverige å spela var det bara ett måste att gå dit.

Fy faen vad bra dom var ikväll!!! Till och med bättre än jag mindes dom.

Det roliga är att när vi var på deras konsert i Tyskland så var det inte många alls som visste vilka dom var här i Sverige, men nu spelas dom på radio lite titt som tätt. Rock är inte min favvo när det gäller musik, men dessa är grymma!

Jag är bara lite smått bitter för att jag glömde kameran hemma. Hade ju velat ha massa fina foton också. Buhuu :(

Näj nu borde jag veeeeerkligen sova!! Har suttit här å degat alldeles för länge efter att jag kom hem. Jag har nämligen föreläsning 9-12 å sen ska vi ha studiecirkel efter det. Så jag måste helt enkelt komma upp. Annars blir M, E & T inte så glada på mig ;)

Natti ♥

Kommentarer
Postat av: tora

det var februari 2007!

2009-05-19 @ 06:56:18
Postat av: jejca

Som vi misstänke :D Macgyver har stenkoll!

Oh yeah..

2009-05-19 @ 10:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0