Kan knapp sitta still..

Gosh jag kollade just på Sex and the City. Finns det nån bättre serie?  Så nu vart jag ÄNNU mer peppad på party.... trodde inte man kunde det.

Jag ska nämligen på ett full moon party. Har ingen som helst aning om vad det är, för det får man inte veta än. Ghaaa. Är så sjukt nyfiken ju! Det är den 23 maj, men jag är redan sjukt peppad. Lovley! Trollkarlen, Elins kompis är visst med å anordnar detta. Thank you :)

Å på fredag har jag lyckats lura med mig nåra till en kul fest som ska va på handelshögskolan. Där är det en i min klass som är med å anordnar den. Hon läser egentligen ekonomi där, men leker lite med oss ett tag.

Jag vill på full moon partyt NUUUU. Nu får Magnus helt enkelt ta å komma hem snart (han kommer sju.......) så jag lugnar ner mig lite ;)


Mitt hopkok till  lunch idag. Riktigt gott vart det! Å denna lilla stekpanna är super

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0