Här är vi lite segis

Jag äter frukost nu... NU!? Ja usch och fy. Jag har visserligen varit uppe en timme... inte alls mycket det heller. Pluggisdagen tog helt kål på mig. Vi stannade å pluggade till halv sex igår. Snacka om att man får mycket gjort då! Men mitt plugg bestod mestadels av att läsa, läsa, läsa och läsa. Medan dom andra satt å tentapluggade genom att göra övningstentor.Jag har skrivit av den kursen, så jag ska inte göra tentan som kommer.. Utan jag passade på att plugga lite kemi istället.

Efter lunchen behövde jag en lite pause, så då blev det denna målning..


Himla kul med alla färgade kritor! Jag vill också ha en griffeltavla hemma. Eller nej, jag vill ha en magnetisk griffeltavla.. Så kan jag använda den till massor av bra saker. Perfekt att ha ovanför skrivbordet som vi ska införskaffa så småningom.

Mitt i allt får vi reda på att vi har missat uppropet till biologin som börjar nu. Gha. Vi är alltså fyra stycken som alla totalt missat det. Å ingen i klassen som pratat om det heller??? Jag fick ett mail imorse av läraren som jag svarade på, hoppas att han ger plats nu åt mig på laborationen. Inte för att det borde va nåt problem, men.. man vet ju aldrig.

Jag kan i alla fall tipsa om serien Fanny Hill som går att se på SVT Play. Den är bara i två delar å den var riktigt bra faktiskt. Rätt underhållande med, fast den ska ju visa på att man lätt kan hamna i fel sällskap. Men slutet gott allting gott! Varning för mycket sex bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0