Helt plötsligt så börjar allt hända på en gång

Jag hann aldrig med att åka till karolinska igår. Så jag ska åka snart istället. Tänkte ta med mig lite tidningar så hon har nåt att roa sig med. Å så ville hon ha sina hörlurar. För tydligen ska de sätta igång hennes förlossning imorgon. Så i helgen kommer jag att vara moster!!!! Shit vad roligt!

Igår så var jag ju på intervju nere hos Ica Maxi... Det var nervöst, men roligt. Hon som jag pratade med var mycket trevlig å det var tydligen Magnus förra chef. Haha. Så nu hoppas jag på att det gick bra också! Kanske kan vara till min fördel att jag känner både Magnus å Lena... för Magnus kände hon mycket väl till vem det var sa hon ;)

Tjejen som hade intervjun med mig: Jaha.... så det är DU som är sambo med Magnus, jo honom känner jag mycket väl till vem det är!

:)

Hoppas hoppas hoppas

Oj nu vart det mycket om den där intervjun.. Men det där jobbet skulle betyda så mycket för mig. Då kan det bli fler såna här underbara resor som den vi hade till Irland. När vi var uppe i bergen å vandrade runt.. åååå *drömmer mig bort*



Efter intervjun var jag, Lena å Jejca i stan å hämtade ut biljetter till förhandsvisningen av the Proposal.. Nån romantisk komedi antar jag. Blir perfekt tjejkvällsbio på våran nästa tisdagsdejt! Sen åkte jag å Magnus till hans kompis som vi var hos i lördags med å grillade samt spelade spel. Det var en riktigt kul kväll! Å spelet vi spelade var sjukt roligt, så nu är vi beroende å ska köpa det själva. Haha. Så kan det gå.

Nä, nu ska jag fixa brunch. Så ni inte tar å dör av det långa inlägget. Röd dag idag!! Hoppas ni har det bra.

Kommentarer
Postat av: jejca

Jag ser verkligen hur du njuter där på kortet ;) Ser inte alls skitförbannad ut..haha. Hoppas det går bra för Malin nu!!!!!

2009-05-21 @ 12:21:19
Postat av: Petra

Hihi oj vad fint kort! Och grattis till dig och Malin och resten av famlijen. Verkligen kul! :)

2009-05-23 @ 23:36:28
URL: http://pillijoks.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0