Det ser ut som att det blir sommarkurser för mig

Jag kollade första antagningsbeskedet för sommarkurserna. Jag kom in på tre helt olika kurser som alla är på 7,5 hp. Så nu måste jag snart välja vilka två av dom som jag vill läsa. För om inte jag minns helt fel så är 15 hp heltid under sommaren? Å att läsa mer än heltid verkar lite onödigt..

Mina tre kurser:

Slumpmässighet och spel, orienteringskurs
Denna går i halvfart på Stockholms Universitet. My home. Måste säga att jag är sjukt peppad på den. Å mina kursare tycker att jag ska läsa den.. för det är så jag. Mm, ligger högt i topp i alla fall.

3D-grafik och animering
Den här är på heltid och är på Södertörn. Haha, flummig eller vad? Undrar om jag skulle klara av det där. Vore iof himla skoj, för det är inte alls jag. Men vem vet, jag kanske hittar en helt ny hobby? Låter cool å verkar kul!

Sällskapsdjuren och vi
Också på heltid på Södertörn. Låter lite småtråkig kanske. Å vem vet, det kanske den är också. Men jag gillar sällskapsdjur. Å det finns mycket intressant bakom.. Kanske även kan vara nyttig för mig som biolog att ha?

Uj så svårt. Jag skulle i praktiken kunna gå på alla tre, för dom krockar inte med varandra. Inte de två sista iaf, för den ena är eftermiddag å den andra dagtid. Men det är kul att alla är så olika :)

I sure need to think...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0