Tur man hann hem innan spöregnet!

Jag: Vad skulle du säga om jag piercade naveln?
Magnus: Funderar du på att göra det igen....?
Jag: Ja..... jag är rätt sugen..
          • • • • • • • • • •
Magnus: Jag tycker det skulle vara sexigt!


Hur kunde jag veta att han skulle säga så!? Haha, så förutsägbart! :)
Å som en annan sa: "det är ju bara att ta ut den om du inte vill ha den sen..." Japp, det stämmer faktiskt. Så vad grubblar jag på egentligen? Dags för navelpiercing! Oh yeah, oh yeah.


Jag & Magnus har nyss haft lite kvalitetstid tillsammans. Vi möttes upp i Sickla, så shoppade vi en present till syrrans bebbe (kan inte skriva ut vad det är, för jag vet att hon har läst min blogg några gånger..) och sen var vi och åt middag på en italiensk restaurang (snabbmatsrestaurang? dom borde ha billigare priser än vad dom hade med tanke på att de värmer maten i mikrovågsugnar! men gott var det) Sen åkte Magnus hem till sin kompis, för dom skulle fixa och trixa med maskrosvinet som de fått för sig att de ska göra. Å nu gör dom det. Heh. De skulle rensa och sila lite till. Så jag åkte helt enkelt hem.

Men jag måste säga att ni var då sopor på att hjälpa mig med kläderna. Inte EN enda kommentar med rätt innebörd. Jag kanske ska göra min blogg hemlig? Men det var en som gav mig hjälp via msn istället, så hon kan få mitt lösenord då ;)

Dessa kommer jag definitivt att spara nu i alla fall:



  1. För att det säkert är härligt att ha i sommar när det blir varmt
     3.  Som en viss person sa: lila är en snygg färg att ha på en skjorta

     5.  Som också en viss person sa: alltid bra att ha.. tex på hootchy kanske?

De övriga är jag fortfarande mycket osäker på. Så ni har fortfarande chansen att gå in och hjälpa mig! Ni får min tillåtelse att vara anonyma så klart :)


Kommentarer
Postat av: en viss person

ingen hjälp..det var det värsta ;D hihi bra val du gjorde!

2009-05-28 @ 21:52:07
Postat av: mi

I know.. helt kasst. Jag gör alltid bra val ;p Filmkväll på lördag!!! Säg till om jag ska ta med mig något!

2009-05-29 @ 00:32:56
URL: http://mignus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0