Yes sir, I can boogie..

Jag hittade en träningsvideo bland alla ouppackade kassar... Den var dessutom helt inplastad å allt. Så jag var ju bara tvungen att prova den. Det var lite som ett core pass = härligt! Jag älskar sådana. Men fasiken vad trist det var att träna helt ensam å dessutom hemma. Hua. Men om det är någon som är sugen på att träna rygg å mage så vet ni vart ni ska vända er.. :p

Nu tänkte jag se över min garderob. Det är hög tid att rensa ut!! (borde gjorts för läääänge sen) Så nu jäklarns! Man kanske kan ha en klädbytardag eller så???? Annars ska jag ge bort dom till välgörenhet tror jag. Dom flesta av mina kläder är fortfarande hela, så.

Det här är från igår när vi pluggade..



Ted tyckte dock att jag skulle fota så här istället för att det såg ambitiösare ut (alla dom tillagda sakerna är hans + hans hand i bakrunden)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0