Det är dags för fredagsmys

Jag var på stan och fikade med några tjejer i min klass efter skolan idag. Det var riktigt mysigt! Dock var fiket vi var på rätt sunkigt, så dit lär vi inte gå fler gånger. Vi har nämligen bestämt att vi ska prova så många fik som möjligt under dessa tre år, så när vi är klara med utbildningen kommer vi att vara fett haj på vart man ska gå och inte ska gå! =p Fikat var inte huvudgrejen först, men det blev så sen i alla fall. Jag skulle nämligen följa med Isabel en runda på stan, hon skulle shoppa lite småsaker, men vi hann så klart med det också. Jag är lite rädd för att jag kommer bli fikaberoende efter mina tre år på Marinbiologiutbildningen, haha.

Här hade jag och bejbi dukat upp med halva 7eleven vid vattnet en sen sommarkväll:


Kommentarer
Postat av: jejca

aaah...good times, good times ;) Borde göras om snarast!

2009-10-03 @ 10:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0