Hej hösten

Egentligen tänkte jag inte alls skriva något inlägg idag. Det är nämligen ingenting speciellt som har hänt idag och jag har inte riktigt haft tid till att grubbla över saker heller. Jag har nämligen haft lite fullt upp med plugg.. (usch så tråkigt det låter nu, jag hör falska toner som klingar). Men plugga behöver man ju också göra. Det har ju varit så förbaskat kallt idag också, brrrrr. Och nu blir det bara kallare och kallare..

Jag har i alla fall hämtat ut biobiljetter till förhandsvisningen av Bröllopsfotografen, som jag ska följa med Tora på! Ska bli nice med lite bio mitt i veckan. Å nu känns det som en evighet sen jag träffade folk och bara gjorde allmänna saker. Och nu har jag även kollat ikapp alla idolavsnitten ;) *duktig*

I morgon börjar vi med blomfamiljerna, då är det massa latinska namn som måste tryckas in i huvudet. Men idag fick vi kolla på en massa frukter!! Å vi fick äta upp dom sen också!!! Så jäkla nice. Kan man ha en bättre lab?? Jag snodde åt mig en massa apelsiner precis innan jag och Elenor skulle gå =)







  


          Men nu ska jag sussa, nattii ♥













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0