Godmorgon

Usch, jag är så jäkla trött.. ville bara ligga kvar i sängen idag och mysa. Men jag kom upp! 7, som vanligt... dock måste jag erkänna att det där med att lägga sig 23 inte riktigt funkade just igår kväll.. men blev iof inte senare än 00. Så idag måste jag ta med mig en termos med te, även fast jag faktiskt är uppe och äter frukost hemma. Annars finns det risk för att jag somnar någon gång under dagen. Jag ska snart åka in och ha ytterligare en föreläsniing + lab om blomväxter. Sen ska jag stanna kvar på SU till klockan 19, så om det är någon annan som råkar befinna sig där eller i närheten så kan ni ju höra av er! =)

Kommentarer
Postat av: Tora

Hej!!!



Jag glömde min mobil i SKÅNE.-.. när var bion? Imorgon va? Vilken tid? Verkligen skitkul att du kom ihåg att ordna biljetter :) kraaam

2009-10-05 @ 15:37:18
Postat av: mi

Yes det är i morgon klockan 18 så ring mig! =D

2009-10-05 @ 19:32:57
Postat av: tora

Prick 18? Vilken bio? Shit jag kommer behöva springa dit.......

2009-10-06 @ 02:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0