Im everything I am because you loved me

Det är grått ute och det småduggar.. För min del blev det inget Solvalla, det kostade lite för mycket för mitt tycke att gå in. Så jag skickade iväg Magnus all by him self. Med andra ord har jag suttit hemma och............ funderat..... Jag borde ha diskat, jag borde ha städat, jag borde ha tvättat, jag borde ha pluggat, jag borde ha.... tja. Men jag kunde inte. Jag var som handlingförlamat. Så jag satte igång min spellista på youtube och när första låten spelades brast det totalt. Jag tror helt ärligt att all stress som har satt sig under denna vecka kom ut i alla dessa tårar. Så nu är jag helt tom inuti. Vi har blivit godkända på den nedrans DNA-labben och väntar nu bara på att den ska bli registrerad (vilket den ska vara i nästa vecka). Detta betyder att jag kan söka csn. Jag ligger någorlunda i fas i kursen som vi håller på med nu. Jag har fått jobb på Maxi och det ser ut att gå bra. Allt är som det alltid borde vara. Och ändå känns det så här? Som att någonting skulle fattas?

Nu ska jag i alla fall möta upp söt och sen ska vi spela spel och dricka vin med sötaste Stille och Linnea! Tror att det är precis vad jag behöver denna lördag. Jag måste bara byta om till mina mysigaste höstkläder, ehh om dom inte ligger i tvättkorgen nu med tanke på kylan vi haft. Men sen är jag fit for fight.

Dagens låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0