Jag fick min kanelbulle tillslut ;)

Ni har väl inte missat att det är kanelbullens dag idag?? He he, allt för att affärerna ska tjäna in lite extra pengar. Men vem tycker inte om att äta kanelbullar? ;) så vi åt såklart det. Vi kom nyligen hem från en mycket god middag hemma hos Magnus föräldrar. Det bjöds på gryta med ris till, rött vin och levande ljus, och till efterrätt blev det te (för mig och söt då, dom andra drack kaffe) och kanelbulle. Stooooooora kanelbullar hade dom köpt på Maxi. Jummie.

Just nu sitter jag och chattar lite med en klasskamrat på msn. Ska kolla upp en skolgrej också innan jag går och lägger mig. Jag har ju bestämt att jag ska lägga mig senast 23 alla kvällar mot skoldagar. Å hittills har jag faktiskt hållt den tiden också vilket är rätt soft, för man känner verkligen att man har sovit gott när man vaknar dagen därpå. Även fast det nu i höstmörkret blir allt svårare och svårare att kliva upp på morgonen. Hua.

Kommentarer
Postat av: Lena

Kanelbulle är alltid gott. Alla storlekar, men särskilt de stora :)

Och kaffe till. Så mycket svensk "fika" det kan bli. kramkram

2009-10-06 @ 23:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0