Jag skall spela på hästar?



Vi ska snart till Solvalla med Magnus arbetskollega. Det är inte första gången jag är där, men det var väldigt länge sen OCH det är första gången jag är där "på riktigt". Sen om jag själv ska spela på någon häst, det får vi se. Magnus ska i alla fall, I guess. Egentligen är jag inte så intresserad av hästar utan jag följer mest med för att det är kul att göra något annorlunda mot vad man brukar. Vi ska möta E halv tolv vid Odenplan, sen bär det av. Tur att inga hästar som startar i detta lopp har ett blomnamn (vad Magnus har sagt i alla fall), för då skulle vi bli fattiga ;) Jag kommer alltså att befinna mig på Solvalla hela dagen!

Kommentarer
Postat av: jejca

Haha, flum! Kul grej, jag vill oxå!!

2009-10-03 @ 10:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0