Stackars min blogg

Att flitigt och dagligen uppdatera bloggen känner jag att jag inte hinner med längre. Det är så sjukt mycket som händer runt omkring och mitt plugg tar, tro det eller ej, upp 90% av mitt liv just nu. (jag har nog aldrig varit så seriös som nu, amazing). Jag kommer alltså att begränsa mitt bloggskrivande. Det enda jag kommer att ta upp i bloggen är från och med nu stora & små förändringar i Magnus och mitt liv, alltså hur det går med lägenheten, om vi hittar på nåt hyss, glada nyheter osv osv... och större tankar och funderingar kan dyka upp ibland. That´s about it.

Sorry, men om det är något som ni vill veta av det som händer i mitt liv annars så kommer ni helt enkelt att få fråga. Det blir alltså inga vardagliga inlägg om hur min dag har varit, roliga fester, hur det går med skolan mm. Detta betyder alltså att min blogg inte ens kommer att uppdateras varje dag. Utan lite random. Ni får helt enkelt hålla utkik efter inläggen istället :)

Tills vidare, på obestämd tid, i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Lena

Lungtlungt, jag vet hur det är. Det är samma för mig nu.

kram

2009-10-28 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0