Dags att krypa ner i sängen

Usch så trött jag är...... Nu börjar det kännas att hösten och mörkret är här. Det blir svårare och svårare att komma upp på morgonen. Idag var jag i alla fall på en rolig utbildning på Maxi. Å i morgon ska vi vara nästan hela förmiddagen i Bergianska trädgården. Det är sjukt soft! Min klass och hela min utbildning är så rolig så man vill inte ens missa en dag i skolan. Sen efter min dag på Universitetet ska jag träffa mina gamla homies från basåret för en fika på Café 60... eller det blir jag, Emmi och Mia som ska ses och ta tag i den där nedrans labrapporten som inte vill bli godkänd. Sen kan jag äntligen får studiestöd, jey! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0