Dyrast är inte alltid bäst

Jag har ju alltid velat ha ett eget skrivbord. Där jag kan ha koll på alla mina viktiga grejer som jag har nu när jag studerar. Jag vill inte att det ska vara för stort, utan hellre lite mindre.

Vad tros om detta kanske?


Kostar endast 899 kr på Jysk

Litet och sött, men med perfekt förvaring för papper, block, pennor och mina böcker osv. Först när jag såg det tyckte jag det var väldigt random. Men nu gillar jag det mer och mer för varje gång jag kollar på det. Tror det skulle kunna passa perfekt här hemma hos oss! Dessvärre har vi inte råd att köpa nåt skrivbord just nu =( Massa annat som måste komma först. Åh, alltid är det nåt. Men nu vet jag iaf att det är nåt sånt här jag vill ha och inte nåt fancy eller antikt skrivbort. Något litet och sött helt enkelt. Vill ju inte att det ska ta upp för stor plats eller dra åt sig för mycket av ögonen heller, då vi måste göra en del av vardagsrummet till "arbetshörna".

Jag tänkte även göra mig av med min stationära dator. Går den att sälja månne tro? Har noll koll på det där. Sen tänkte jag skaffa en lätt bärbar dator istället och använda den både här hemma och i skolan. På så sätt slipper vi köpa ett databord också. Perfa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0