Fler snygga gummistövlar..



Jag som ska bli "biolog" kanske borde skaffa vanliga, neutrala gummistövlar som håller i en evighet? Men jag känner inte riktigt för det just nu.. Kan ju va lite kul att liva upp vardagen lite också =) Fast nu har jag ju 10 st som jag kan tänka mig att traska omkring i.. å jag har ju inte råd att köpa alla! Haha, DET om något skulle se wierd ut också. Jag får helt enkelt göra så att jag kollar vilka som finns kvar när jag har råd att avsätta en peng åt just gummistövlar. Det ligger dock faktiskt rätt högt upp på listan. Först är id-kort. Men gummistövlar och hållbara kläder/regnkläder ligger väldigt nära. Är ju saker jag måste ha om jag ska klara mina exkursioner utan att bli förkyld! Jag säger bara; herre gud! som jag måste spendera pengar. Hua. Dessa saker är inte billiga dom. Tur att man snart börjar dra in lite cash ;)

Annars är det massa andra roliga saker jag behöver/vill ha, men det får komma senare..

Nu ska jag slänga mig i sängen och läsa lite i vår tegelsten till kursbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0