Kaos, fika och inflyttningsfest som väntar

Jag hade precis min kära far och hans tjej på besök. Dom bjöd över sig själva på lite fika, vilket var trevligt. Så nu har dom sett vad vi gjort med lägenheten hittills också =) Vi fick en söt liten orkidé också! Tack tack. Magnus har tjatat om fler orkidéer hur länge som helst nu och jag har förbjudit honom att spendera pengar på att köpa en till innan våra blommor som vi har börjar leva och frodas.

Nu tänkte vi ge oss ut på en liten kortare promenad för att sen bege oss till Hannah för inflyttningsfest. Eftersom hela min plånbok fortfarande ligger hos SL så måste vi köpa en bussremsa till mig, för annars blir det läskigt dyrt. Ska ju även ta mig till Tovetorp på måndag. Så typiskt! Detta betyder alltså att den kommer att få ligga kvar där hela nästa vecka också kom jag just på *gah* då jag personligen måste hämta ut den. Undrar om det funkar att skriva en fullmakt i såna här lägen? SL, snälla släng inte min plånbok, vad ni än gör! Jag lovar att jag kommer komma och hämtar ut den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0