Walking down the memory lane

En person frågade om en speciell låt som vi lyssnade på på en av våra roadtrips. Detta är en låt som jag lyssnade väldigt mycket på under min period i skåne, en viss T var helt tokig i den ;) Men så bara för detta började jag drömma mig tillbaka till den tiden. Och började tänka efter vilka gamla låtar som man spelade sönder och som man idag knappt kommer ihåg. Alla vet att jag var besatt av Eminem, och de kommer jag aldrig att glömma heller. Men jag hittade en låt som jag också pajjade där ett tag... Det var en P som lärde mig att bli besatt av denna, hon var en riktig rocker =p Kommer ni ihåg denna?


 

Detta är bara en av många, många fler. Det finns ett helt hav av låtar där ute. Här är en till som jag har kommit på just nu:

 

 

 

Nu får ni hemskt gärna hjälpa till att komma på låtar som vi dansade hej vilt till nere i Skåne. För visst hade vi sönder några sängar och vi lekte rövare! Det var helt klart en tid för sig. Men många minnen var också bra. Så ibland kan jag tänka tillbaka och sakna dessa stunder. Stunder som jag inte för en sekund ångrar att dom ägde rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0