M.U.M.S

Puh! Nu har jag gjort klart en massa obligatoriska (om man vill jobba på Maxi) utbildningar via internet. Jag har klarat alla galant och har nu skrivit ut diplom. He he. Ska lämna in alla i morgon så att dom ser hur duktig jag är ;p Nej men jag måste faktiskt lämna in diplom. Det har tagit mig ca 2,5 h att göra dessa. Men det var värt att göra alla på en gång. Orka annars.

Vi var ute och åt med min familj idag. Gottis... vi blev nämligen bjudna på kinarestaurang och jag passade på att äta fyra små rätter med friterad banan och glass som ingick till efterrätt. Så jäkla gott, var ett bra tag sen jag tog det vid kinamat. Lilla Prinsen låg och sov heeeela middagen, typ.

Nu blire kudden, för i morgon är en ny dag! Kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0