Mys

Hej hopp!

Jag har kollat runt på massa små tussiga kissemissar. Så söta! ibland så önskar jag att Magnus kan tänka sig att gå på mediciner för sin allergi... eller ta en sån där spruta? Men det kan man ju liksom inte kräva av en människa. Jag bara älskar katter, inte bara när dom är små och söta utan även när dom är stora, ståtliga och har en massa personlighet. Tänk att ha en katt som väntar på att man ska komma hem. Mjauu. Nej nu ska jag inte älta mig. Men päls är sött ♥

Nu ska jag hoppa in i duschen en sväng å se är det tänkt att vi ska gå en vända till butiken. Magnus är nämligen också strandsatt här hemma idag, hans förkylning sänkte honom igen. Stackars :‹ Hoppas ni andra har en bättre fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0