Packar för en 5 dagars lång exkursion

Tomorrow morning åker jag till Tovetorp. Pedeltåget från stockholms central går 06:42, sen är det en hel del byten på vägen också. Det blir alltså upp i ottan som gäller. Förutom en vanlig packning för 5 dagar så är det en del andra grejer som vi ska ha med oss. Hej och hå! Så eftersom jag / vi inte har något packvänligt så har vi lånat en bag från Magnus föräldrar. Vi tipsades om att ta med innetofflor eller liknande, då det visst är kallt på golvet inomhus, sååå mys! Jag ska ta med mig mina blågråa fårskinnstofflor och mysa gärnet =) Och så klart måste jag ju ha med mig myskläder också = komplett.



Mys jag

Syster och mamma kommer idag också, vi ska fika i forum tror jag. Mys. Bara massa mys. Åh, då får jag träffa prinsen också! Det var ett tag sen nu. Jag har nämligen hört rykten om att han börjar få tänder nu. Cutie. Så snart bits han, hårt ;) Jag kanske visar dom nyckelviken och alla djur också, vem vet. Får se vad jag orkar med. Jag är ju trots allt inte helt frisk ännu. Men på benen i alla fall.

Måste bara säga.. innan jag sticker att det var en mycket trevlig inflyttningsfest igår, med massa god mat och så! Träffade även Sus och Fredrik, vilket var alldeles fööör länge sen nu. Vi hade också turen att få skjuts hem ända till dörren. Lyx! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0