: Snorigt värre :

Jag börjar faktiskt känna mig lite bättre nu ! Men jag snorar fortfarande å min röst låter som whisky-kungen. Äh ! Jag känner mig i alla fall inte lika hängig å jag tror inte att jag har haft nån feber på flera timmar nu (utan att jag tagit alvedon) . Jey! , detta kanske betyder att jag kan gå till skolan en stund i morgon. Det är sista chansen att nyckla lite innan tentan, å den chansen skulle jag gärna vilja ta. Men anledningen till att jag känner mig "kryare" är kanske att jag inte rört mig ur fläcken på ett bra tag? Jaja, vi får väl se i morgon...

Jo just det. När jag hade klivit av bussen igår och den redan hade kört iväg så upptäckte jag att min plånbok var borta. Jag var helt borta och satt och sov hela resan hem *sjukis* .. störigt värre. Men eftersom jag var så borta även när jag skulle kliva av så misstänkte jag att jag tappat den på väg ut eller nåt. Å tur som jag har så har dom fått in min plånbok på SLs hittegods så jag kan åka och hämta den när jag orkar igen! Nu hoppas jag bara att allt är kvar också. Men jag hade iof inga kontanter och inget av värde för nån annan än mig (no cash på kontot) å eftersom nycklarna låg kvar så borde det vara rätt lugnt.


Så ett hett tips är att inte åka buss med feber =)
Det var alltså inte PMS jag hade, utan jag var helt enkelt på väg att bli sjuk.
Osv, osv...


Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0